1.Postanowienia ogólne

Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu  można zawsze znaleźć na naszej stronie pod http://www.tabliceled.sklep.pl/regulamin-pm-5.html

Regulamin wchodzi w życie z dniem  20.04.2013 roku  i stanowi dokument określający zasady sprzedaży w sklepie internetowym pod adresem www.tabliceled.sklep.pl

Składając zamówienie w naszym sklepie internetowym pod adresem tabliceled.sklep.pl Kupujący  oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach wysyłki towaru oraz wystawienia stosownego dowodu zakupu. 

2. Właściciel sklepu internetowego

Sklep internetowy All4media działający pod adresem www.tabliceled.sklep.pl prowadzony jest przez Przedsiębiorstwo Handlowe „PLUS”, z siedzibą przy ul. Konwaliowej 3 78-100 Zieleniewo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 671-100-74-71, REGON 003802728.

3. Ceny zawarte w sklepie

Wszystkie ceny znajdujące się na stronie sklepu All4media podane są w polskich złotych i zawierają 23% podatek VAT.

Cena podana przy każdym dostępnym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia.

Ceny towarów podane na stronie All4media nie zawierają kosztów wysyłki.

4. Zamówienia i dostawa

Zamówienia przyjmowane są poprzez formularz zamówienia na stronie All4media, drogą telefoniczną oraz poprzez pocztę elektroniczną email.

Przyjęcie zamówienia do realizacji ma miejsce w momencie otrzymania przez Kupującego wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia. Tym samym ma miejsce zawarcie umowy kupna sprzedaży pomiędzy Kupującym oraz Sprzedającym - sklepem All4media.

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

Sklep All4media ma prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku, gdy podane przez Kupującego dane są niepełne lub błędne.

Możliwe są następujące formy płatności:

- Za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie.
- Za pomocą systemu płatności internetowych (w bezpiecznym połączeniu SSL). Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl. Do czasu zaksięgowania wpłaty rezerwujemy towar w naszym magazynie. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

- Przelewem na rachunek bankowy – w przypadku chęci płatności przelewem (poza systemem Dotpay.pl). Do czasu zaksięgowania wpłaty rezerwujemy towar w naszym magazynie. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

Przy każdym towarze podana jest jego dostępność, od której zależy ostateczny czas realizacji zamówienia (czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę):


- “Dostępny” produkt posiadamy aktualnie w magazynie i obowiązuje na niego standardowy czas realizacji zamówienia.
- “Dostępność – 3 dni” oznacza produkt, dla którego czas realizacji zamówienia jest o 3 dni dłuższy od standardowego
- “Na zamówienie” oznacza produkt, dla którego czas realizacji zamówienia jest ustalany indywidualnie z Klientem. W przypadku zamówienie towaru “na zamówienie” sklep skontaktuje się z Klientem w celu poinformowania o oczekiwanym czasie realizacji zamówienia. Zwykle od 2 do 60 dni.


Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-5 dni roboczych.


W przypadku, gdy oczekiwany czas realizacji zamówienie jest dłuższy niż podany na naszych stronach, Sklep skontaktuje się z Kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

Zamówienia dostarczane są przez firmę kurierską lub za pomocą Poczty Polskiej w zależności od dokonanego przez kupującego wyboru.

Koszt dostarczenia zamówienia towaru podawany jest w momencie dokonywania zamówienia na karcie produktu gdyż uzależniona jest od sposobu rodzaju wysyłki i ilości zamawianych towarów.

Podczas odbioru zamówienia ze sklepu  należy sprawdzić w obecności doręczyciela stan jej paczki. W przypadku jakichkolwiek uszkodzeń należy spisać wraz z doręczycielem stosowny protokół reklamacyjny.

Tabliceled.sklep.pl zastrzega sobie prawo do dochodzenia zwrotów kosztów przesyłki poniesionych w związku z transportem zam??wionych towarów w przypadku nie odebrania przez Zamawiającego bez podania jej przyczyny.

5. Zwroty towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz 827 ze zm) Art 27 kupujący ma prawo do rezygnacji z zakupu dokonanego w sklepie poprawne-regulaminy.pl bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie pisemnego oświadczenia przed jego upływem drogą pisemną lub za pośrednictwem poczty elektroniczne email.

All4media zobowiązuje się do dokonania zwrotu kosztów w terminie do 14 dni roboczych od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Zwrot dokonywany jest przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego.

Zwrotowi podlegają koszty dostawy do Klienta oraz koszt zamówionego produktu. Koszt odesłania produktu do sklepu pokrywa Kupujący.

6. Reklamacje

Wszystkie produkty będące w ofercie All4media są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją producenta lub rękojmią sprzedawcy.

All4media zobowiązuje się do pozytywnego rozpatrzenia gwarancji w przypadku gdy dany produkt posiadał wadę techniczną, oraz w przypadku wady powstałej w wyniku dostawy.

Reklamowany produkt należy wysłać na adres sklepu All4media

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu maksymalnie 14 dni od daty otrzymania przesyłki przez All4media

All4media zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania przesyłek wysyłanych za pobraniem lub na koszt sklepu.

7. Ochrona danych osobowych

Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu All4media są przetwarzane przez  Przedsiębiorstwo Handlowe „PLUS”, z siedzibą przy ul. Konwaliowej 3 78-100 Zieleniewo, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP 671-100-74-71, REGON 003802728.


Powierzone nam dane osobowe, są wykorzystywane wyłącznie w celu:

- realizacji umowy

- jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep All4media

Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - każdy klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.

8. Inne

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: plus.jp2@gmail.com,  lub drogą telefoniczną: +48/602-114-984